unconference program! | the schedule.

Things to Remember

  • We have no moderators - you keep track of your own time
  • This is a co-created event with collaboration between speakers and participants.
  • Fika will be served at 10.30 and 14.00, Lunch is available from 12.15 until 14.00 in the cafeteria -
  • We believe that an unconference is a great setting for getting to know new people and learn new things.
  • Bring a computer and an Chat gpt account If you are planning on attending the workshops
  • The Aula is located on the first floor, the classrooms are downstairs. There are several staircases, look for signs.
  • We broadcast the first hour (11-12.20) in room 4 and 10 as there might be limited space in the aula. Follow signs.
  • Thank you!


TIME: SESSION TITLE:SPEAKERS:
11.00Välkomna till Berghs AI UnconferencePatrik Hambraeus & Joakim Thulin; Berghs SOC
11.10Detta förändrar ju allt!Tomas Seo, Phorecast
11.30The crucial role of Cultural Intelligence in AITatiana Caldas-Löttiger, Founder & CEO of IWIB4AI Think-Tank
11.40The Rise of Cyborg MarketersLing Koay, Chief Brand Officer, Oneflow
12.00AI as a Co-workerElia Mörling, CEO, Svava
12.20PAUS
12.40AI inom specialpedagogikAli Kamal Hassan, grundare till startup Formd
12.50AI ur ett praktiskt perspektivFredrik Holmboe, ägare, Dualia
13.10What's Next: AGI or AI WinterPhilip Trippenbach, Narva
13.30Meet IW's Brand Building AssistantsLisa Minogue, Creative Director Identity Works
13.40Copywriterns bästa tips för att skriva med AIAnna Kleinwichs Magnusson
Byrågruppen
14.00PAUS
14.20AI's Thirst for EnergyKarl Kardemark, AI Lead Stockholm, Sogeti, Joakim Nordling, Data Scientist, Sogeti
14.40Rebel Branding: How AI is shattering the rules of
marketing yourself
Mikaela Aare, grundare Rebel Wonderland
15.00How I Built My Self Driving CarAnders Melbratt, Principal, ÖGA TANKE HAND
15.10Hur AI har koll på vad som sägs i i Tiktok, Youtube och podcastsHanna Vissgården, All Ears
15.20Människa och maskin: Så påverkar Ai vårt sätt att prataKatarina Strömberg, Get on stage
15.40AI shaping the future of workEmelie Fågelstedt, digital strategist
16.00När marknads­föring kollapsar: AI skapar den nya eran av autentisk kommunikationAlexander Adolfsson, Cofounder - Growhouse
16.10AI för att hitta historien / InställdJohn Guthed, grundare, Avail STHLM - Inställd
16.30AW + Prompt battle Content Engineering klassen utmanar på promptning.

TIME: SESSION TITLE:SPEAKERS:
12.40Hur påverkar AI bilden av oss själva och vår värld? En filosofisk beteendeanalys.Deeped Strandh, Digital brand strategist & social media expert Deepedition AB, teacher Berghs SoC, podcaster Social By Default.
13.00AI for Brands & Creative ProductionHenrik Engdahl , Kive
13.20Build Your Ideal Customer PersonaTina Ödmann & Christina Bjerkander
13.40Deduktiv AI och testningMattias Ask, CEO, Squidler.io
14.00PAUS
14.20Generativ AI i bildproduktionErik Toscano, Creative Prompt Engineer, Naughty Society
14.30Is the Workforce Ready for the next level of Surveillance?Rebecka Prentell, projektledare, Futurion
14.40Kvantvarumärken, vad är det? Jesper Odelius
15.00AI upphovsrätt och juridikAnnalena Nordin, varumärkes- och designjurist, Zacco
15.20Harness the power of AI while respecting user privacy and maintaining brand integrityGina Ordonez Pari, Maisa Korho, Gera Labs
15.40AI-roadmap Nicklas Wilken, Business Developer, Insource
16.00Testa nytt och gör det etisktKeke Rahnasto, Innovation Manager, My News Desk
16.10Träffa Content Engineering klassenCE klassen

TIME: SESSION TITLE:SPEAKERS:
12.40Slow Productivity/Deep WorkAnders Larsson, Anders&Mia,
Angelika Strandberg
13.20Hur kan AI användas för datadriven kompetensinventeringJonas Bäckelin, utskottet för datadriven utbildning hos Swedish JobTech
14.00PAUS
14.20Hur blir varumärken valbara och valda i en AI-driven värld?Dan Lindgren, Strateg och förändringsledare på We Were There
15.00Vem vinner i AI-eran? The AI Mindset & How to work with Agents"Oskar Malm Wiklund & Marco Carlson, Multiply
15.40Skapa en AI kollega (ta med dator)Christoffer Levak, Senior Manager Commercial Capabilities, Coca-Cola Europacific Partners & Nima Shams, HR-strateg, Sveriges Radio
16.30AW Mingel

TIME: SESSION TITLE:SPEAKERS:
12.40From Idea to Product with AI Assistants /bring your computerAmir Elion, CEO of Think Big Leaders, innovation and AI advisor.
13.20Sparring With AI for Future Solutions-Simon Färninger & Johan Baettig, Brand Parent
14.00PAUS
14.20Från AI experiment till Affärsgenomslag - stegvisa förändringar
som skapar strategiskt värde
Jonas Lidman
15.00AI dojo - från nyfiken till att testa generativ AI Joakim Thulin, Head of Insight, Berghs SOC
15.40Från utmaningar till lösningar: Vad vi har lärt oss under två år med AI som kollega. Ta del av våra policies, checklistor och tekniska recept
Fabian von Tiedemann, Digitalist.
16.30AW Mingel