Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: Analysera mera!
Varumärken har en unik chans idag; kunderna använder Google och söker efter dem, jämför dem, använder sig av deras tjänster och innehåll, för att sedan recensera dem. För att ta vara på den chansen behövs en digital innehållsstrategi – annars blir det som kan vara en möjlighet fort en risk.
Hur lär man sig att förstå användarnas rörelsemönster och vad som triggar dem till konvertering?
Ta del av en föreläsning av Caroline Birgersson och Moa Blomkvist, UX copywriters från byrån Birger&Blom och kursansvariga för Digital Innehållsstrategi på kvällstid på Berghs.
Berghs Morning Routine: analysera mera! handlar om vad som är användarcentrerat och vad som underbygger att användarna reser i rätt riktning på er sajt.
Relaterade artiklar
Vad gör en UX/UI-designer?
Vad sysslar en UX/UI-designer med om dagarna? Skillnaden mellan UX och UI design? Varför är behovet av UX/UI-designers på arbetsmarknaden så stor?
Experternas första jobb i branschen
Erfarna, kompetenta och framgångsrika är tre ord som gemensamt kan beskriva Berghs kursansvariga, men alla har de såklart varit nybörjare en gång i tiden.
5 viktiga egenskaper för att lyckas med UX-design
Vid karriärbytet till UX hittade Anna Trulsson sin rätta plats i designvärlden. Nu är hon kursansvarig för distanskursen Gränssnittsdesign/UX.