Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: Facebook strategy
I den här filmade föreläsningen tittar vi närmare på hur du som företag eller organisation bättre utnyttjar de möjligheter som plattformen erbjuder och därmed ökar relevansen för er målgrupp på Facebook.
Facebook och Instagram är idag två av Sveriges största digitala räckviddskanaler. Detta skapar stora möjligheter men samtidigt en rad utmaningar och svåra vägval. För att lyckas måste du nå rätt målgrupp och ha ett budskap som skapar intresse, interaktion och konvertering. Detta kan låta enkelt men för att lyckas på plattformar som ständigt utvecklas måste du vara påläst, nyfiken, under ständig utveckling och våga chansa. Förståelse för Facebook, och Instagram, är ett första steg till att lyckas.
På scen har vi Simon Beyer, Partner & Chief Strategy Officer, från byrån Ingager. Simon är även kursansvarig för dagkursen Digital Marknadskommunikation. Med bred erfarenhet av att guida företag, statliga verksamheter och organisationer i digital transformation samt som efterfrågad föreläsare inom sociala medier och digital kommunikation erbjuder Simon nyttig kunskap för alla som vill skapa resultatdriven digital kommunikation.
Relaterade artiklar
Experternas första jobb i branschen
Erfarna, kompetenta och framgångsrika är tre ord som gemensamt kan beskriva Berghs kursansvariga, men alla har de såklart varit nybörjare en gång i tiden.
Vårens dagkurser på Berghs
Fyll på med kunskap, utöka ditt nätverk och få ny energi. Här hittar du listan med de utbildningar du kan läsa på dagtid i vår.
Karriärtips från Berghs kursansvariga
Våra lärare delar gärna med sig av sin kunskap. Här hittar du karriärtips från några av dem.