Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine - Hur kan Content Marketing stärka ditt varumärke?
Nya konsumentbeteenden ställer nya krav på varumärkens kommunikation. Fler och fler företag förstår värdet av att skapa lojala relationer med sina kunder med hjälp av Content Marketing. En kommunikationsform som bygger på journalistikens grundpelare, innehållet ska vara relevant, intressant och sant.
Välkommen till ett frukostseminarium där Sofia Lundberg, Planning Director på Spoon och kursansvarig för Dagkursen "Content Marketing", ger smakprov på hur Content Marketing kan stärka ditt varumärke.
Tidningar, nyhetsbrev, podcasts, webbsidor, filmer. Alla kanaler ryms inom begreppet Content Marketing. Det handlar förenklat om att utgå från alla de berättelser som redan finns där inom varumärket, och om att ta reda på vilken typ av information målgruppen vill ha och har nytta av. Inte bara en gång, utan vecka efter vecka. Så att målgruppen återvänder och använder varumärkets kommunikation som kunskapsbank.
Relaterade artiklar
Experternas första jobb i branschen
Erfarna, kompetenta och framgångsrika är tre ord som gemensamt kan beskriva Berghs kursansvariga, men alla har de såklart varit nybörjare en gång i tiden.
Karriärtips från Berghs kursansvariga
Våra lärare delar gärna med sig av sin kunskap. Här hittar du karriärtips från några av dem.
Vårens distanskurser på Berghs
Du pluggar var och när du vill. Det finns många ämnen att välja mellan. Säkra din plats i god tid!