Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: immersiva medier
Idag hör vi ofta begreppet immersiva media inom kommunikation. Vad innebär det? Vad är det? I Berghs Morning Routine går vi igenom begreppet vad det står för och vilken typ av produktioner det kan handla om.
Hur skapar man en lyckad kampanj med hjälp av immersiva medier? Finns det gemensamma framgångsfaktorer för kommunikation som använder sig av AR och VR? Hur når man ut när när immersiva medier ännu inte blivit massmedier?
Det finns många frågor och tillsammans med DVA svarar vi på var vi befinner oss inom immersiva medier idag och hur det kan komma att se ut framöver. Vi får ta del av erfarenheter från tidigare produktioner samt färsk inspiration från lanseringar som kommer inom kort när det gäller VR och teknik som underlättar för konsumenten.
På scen ser vi Bo Gustafsson, Creative Director och Jessica Thorelius, VD på DVA.
Relaterade artiklar
Experternas första jobb i branschen
Erfarna, kompetenta och framgångsrika är tre ord som gemensamt kan beskriva Berghs kursansvariga, men alla har de såklart varit nybörjare en gång i tiden.
Vårens dagkurser på Berghs
Fyll på med kunskap, utöka ditt nätverk och få ny energi. Här hittar du listan med de utbildningar du kan läsa på dagtid i vår.
Karriärtips från Berghs kursansvariga
Våra lärare delar gärna med sig av sin kunskap. Här hittar du karriärtips från några av dem.