Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: Marknadsföring med Virtual Reality
Så blir VR nästa stora mediekanal.
Här ser du ett frukostseminarium om Virtual Reality. Nästa stora mediarevolution är här! Efter 70 år av experimenterande med Virtual Reality (VR), så är människan inte längre en passiv betraktare av en skärm. Nu kan vi kliva in i den digitala världen och interagera med den som om den vore verklig.

Marknadsföring i nya dimensioner?
I kursen Marknadsföring med Virtual Reality få du lära dig hur ditt företag kan marknadsföra sig med VR, från några tusenlappar upp till miljonbudget.
Tobias Lundqvist
Gå till kursenNu har du möjlighet att bli en del av den första procenten i världen att testa den nya tekniken och lära dig hur du kan använda den i din marknadsföring. Efter att företag som Facebook, Google, Sony och Samsung gått in med enorma resurser, så har VR nu tagit steget mot att bli nästa stora mediakanal.
Relaterade artiklar
Per fick ökad förståelse för hela kundresan
Per Norell har arbetat inom retail i många år. I höstas gick han kursen Digital försäljning med fokus på e-handel för att täppa till kunskapshålen.
5 tips på hur du tar datadrivna beslut inom marknadsföring
Ignacio Varas är kursansvarig för Datadriven marknadsföring Start på Berghs. Här delar han en steg för steg-guide.
Karriärtips från Berghs kursansvariga
Våra lärare delar gärna med sig av sin kunskap. Här hittar du karriärtips från några av dem.