Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine - Planning med Annika Rehn Frobell
Människor blir allt mer oemottagliga för kommersiella budskap och därför allt svåra att engagera. Eller? Vad är planning egentligen och på vilket sätt kan det hjälpa marknadsförare och kommunikatörer att knyta människor och varumärken närmare varandra?
Detta är ett seminarium med Annika Rehn Frobell på Lowe Brindfors tar oss med på en tur i planningens nyfikna och optimistiska värld.
Annika är Planning Director på Lowe Brindfors och kursansvarig för kursen Strategic Planning and Insights på Berghs. Hon har gedigen erfarenhet av planning för varumärken i olika branscher både i Sverige, Norden, Europa och globalt. Varumärken med mer komplexa tjänsteerbjudanden, för både B2C och B2B, går som en röd tråd genom Annikas CV med exempel som Ericsson, Vodafone, Electrolux och för närvarande Telenor, Swedbank och Trygg-Hansa.
Relaterade artiklar
Eva-Katrine lärde sig att stärka arbetsgivarvarumärket
Eva-Katrine Persson, marknadsansvarig på Infozone berättar om kursen Employer Branding som hon gick under hösten 2024.
Vad gör en strateg/planner?
Vad sysslar egentligen en strateg med om dagarna?
Intensivkursen i hållbarhetskommunikation gav Clara nya insikter
Clara Grabe är Senior Brand Manager och PR-ansvarig på Provinum Vinhandel. Här berättar Clara om sitt roliga jobb och de givande dagarna på Berghs.