Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: Think like a startup
I det här frukostseminariet lär vi oss mer om hur digital kommunikation i klass med världens mest framgångsrika startups skapas.
Lyssna på Nils von Heijne, digital entreprenör och kommunikationsstrateg, prata om hur du skapar varumärken som genomsyras av en digital kultur. Nils arbetar med ett tiotal olika startups inom sociala medier, e-handel, fintech, gaming etc. och agerar även digital rådgivare åt internationella varumärken. Nils är även kursansvarig på Berghs för kursen ”Think Like a Startup” där du lär dig hur du skapar digital kommunikation i klass med världens mest framgångsrika startups.
Relaterade artiklar
Kursen gav Sandra nyckeln till att använda sociala medier framgångsrikt
Här berättar Sandra Axell Katouzi, marknadschef på Skansen, om sitt jobb och Berghs intensivkurs Bygga varumärke i sociala medier.
Anton lärde sig hur små justeringar kan göra stor skillnad
Anton Peterson jobbar med kommunikation och digital marknadsföring på Danske Bank. I februari gick han Digital spridnings- och kanalstrategi.
Kursnyheter på Berghs!
Har du undrat vad det finns för nya spännande kurser på Berghs? Då kan vi glatt meddela att vårt utbud har fått tillökning.