Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Berghs Morning Routine: Think like a startup
I det här frukostseminariet lär vi oss mer om hur digital kommunikation i klass med världens mest framgångsrika startups skapas.
Lyssna på Nils von Heijne, digital entreprenör och kommunikationsstrateg, prata om hur du skapar varumärken som genomsyras av en digital kultur. Nils arbetar med ett tiotal olika startups inom sociala medier, e-handel, fintech, gaming etc. och agerar även digital rådgivare åt internationella varumärken. Nils är även kursansvarig på Berghs för kursen ”Think Like a Startup” där du lär dig hur du skapar digital kommunikation i klass med världens mest framgångsrika startups.
Relaterade artiklar
Per fick ökad förståelse för hela kundresan
Per Norell har arbetat inom retail i många år. I höstas gick han kursen Digital försäljning med fokus på e-handel för att täppa till kunskapshålen.
5 tips på hur du tar datadrivna beslut inom marknadsföring
Ignacio Varas är kursansvarig för Datadriven marknadsföring Start på Berghs. Här delar han en steg för steg-guide.
Karriärtips från Berghs kursansvariga
Våra lärare delar gärna med sig av sin kunskap. Här hittar du karriärtips från några av dem.