Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Digifredag 11

Den här veckan rapporterar Berghs digitala studenter från den stora tech-festivalen SXSW i Austin, men också mycket annat – vad sägs till exempel om öl bryggd på Mars, Montblancs nya smartwatch och om vad SEB tror är framtidens bankkontor? Dessutom har Google släppt en app som är väldigt många föräldrars dröm och glöm inte att kika in vårt reportage om en gullig robot från SXSW!
Digifredag vecka 11
Drömmer du om ett eget HTC Vive men tycker det är lite för dyrt? Kolla in denna video för budget-tips!
Har du SEB som bank så kan du nu besöka vad de menar är framtidens bankkontor.
Fler länksamlingar!
Varje vecka bjussar Berghs Digitala strateger och kreatörer på en lista på de länkar de inte tycker att någon borde missa just nu. Se tidigare listor!
Fler listor härVISA prövar nya sätt på hur vi kan betala utan våra kreditkort i framtiden.
I veckans Kobra får vi reda på hur #pizzagate kunde bli så stort och vad som får oss att tro på fake news.
Kolla in vårt reportage om supercharmiga roboten Kuri på SXSW!
Budweiser vill brygga öl på planeten mars.
Google släpper appen Family Links där de kan förinställa vad barn kan se.
Sony har börjat kika på hur vi kan ladda våra telefoner genom andras.
Montblanc, mest känt för sina ikoniska pennor har nu lanserat en lyxig smartwatch.
Om du missade förra veckans mest virala videoklipp så har du nu chansen att se det och också veta varför det skedde.
Sephora har gått med i AR-tåget och fixat så att vi kan se hur vi ser ut i en "perfect red lip".
Veckans gamla goding kommer från Honda där vi får se lite av en dominoeffekt!
Relaterade artiklar
Per fick ökad förståelse för hela kundresan
Per Norell har arbetat inom retail i många år. I höstas gick han kursen Digital försäljning med fokus på e-handel för att täppa till kunskapshålen.
5 tips på hur du tar datadrivna beslut inom marknadsföring
Ignacio Varas är kursansvarig för Datadriven marknadsföring Start på Berghs. Här delar han en steg för steg-guide.
Karriärtips från Berghs kursansvariga
Våra lärare delar gärna med sig av sin kunskap. Här hittar du karriärtips från några av dem.