Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Digifredag 21

Digifredag börjar nå slutet för den här terminen och denna vecka finner vi en båt som drivs av passagerarnas egna ork, McDonald's senaste briljanta kampanj och solpanelerna som man skriver ut. Kika även in Googles nya smarta samarbetspryl som lär underlätta för mängder av kontorsråttor!
Digifredag 21
Båten som drivs av gymmet.
Visit Sweden använder Airbnb för att marknadsföra hela Sverige.
Google lanserar en ny cool produkt som är perfekt för exempelvis samarbetsprojekt.
Klarna ansöker om att bli bank!
Bang & Olufsen gör kombinerar high end-högtalare med konstverk.
Snapchat får en funktion så vi kan skapa album av stories tillsammans.
“Utskriftsbara” solpaneler.
Apples chefsdesigner ger sin syn på saken i migrationsdebatten ur ett techperspektiv.
McDonald’s satsar på employer branding i smart kampanj.
Ny spännande och lite annorlunda utmanare till Uber.
Googles artificiella intelligens har slagit världsettan i Go – världens kanske mest komplexa spel.
Veckans gamla goding: Citroën – La Beauté Sauvage.
Relaterade artiklar
Per fick ökad förståelse för hela kundresan
Per Norell har arbetat inom retail i många år. I höstas gick han kursen Digital försäljning med fokus på e-handel för att täppa till kunskapshålen.
5 tips på hur du tar datadrivna beslut inom marknadsföring
Ignacio Varas är kursansvarig för Datadriven marknadsföring Start på Berghs. Här delar han en steg för steg-guide.
Karriärtips från Berghs kursansvariga
Våra lärare delar gärna med sig av sin kunskap. Här hittar du karriärtips från några av dem.