Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Digifredag 21

Digifredag börjar nå slutet för den här terminen och denna vecka finner vi en båt som drivs av passagerarnas egna ork, McDonald's senaste briljanta kampanj och solpanelerna som man skriver ut. Kika även in Googles nya smarta samarbetspryl som lär underlätta för mängder av kontorsråttor!
Digifredag 21
Båten som drivs av gymmet.
Visit Sweden använder Airbnb för att marknadsföra hela Sverige.
Google lanserar en ny cool produkt som är perfekt för exempelvis samarbetsprojekt.
Klarna ansöker om att bli bank!
Bang & Olufsen gör kombinerar high end-högtalare med konstverk.
Snapchat får en funktion så vi kan skapa album av stories tillsammans.
“Utskriftsbara” solpaneler.
Apples chefsdesigner ger sin syn på saken i migrationsdebatten ur ett techperspektiv.
McDonald’s satsar på employer branding i smart kampanj.
Ny spännande och lite annorlunda utmanare till Uber.
Googles artificiella intelligens har slagit världsettan i Go – världens kanske mest komplexa spel.
Veckans gamla goding: Citroën – La Beauté Sauvage.
Relaterade artiklar
Kursen gav Sandra nyckeln till att använda sociala medier framgångsrikt
Här berättar Sandra Axell Katouzi, marknadschef på Skansen, om sitt jobb och Berghs intensivkurs Bygga varumärke i sociala medier.
Anton lärde sig hur små justeringar kan göra stor skillnad
Anton Peterson jobbar med kommunikation och digital marknadsföring på Danske Bank. I februari gick han Digital spridnings- och kanalstrategi.
Kursnyheter på Berghs!
Har du undrat vad det finns för nya spännande kurser på Berghs? Då kan vi glatt meddela att vårt utbud har fått tillökning.