Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Middag på Guldägget – förmiddagsfika på Berghs
Under onsdagens Guldägget kammade Taxi Stockholm hem priset i kategorin digitalt tillsammans med King för ”Taxi trails”. Marknadschefen Carina Herly firade glatt segern för att dagen efter ta plats i skolbänken för vidare utbildning med Executive-kursen Digitalt ledarskap.
Skrivet av Berghs School of Communication
April 30, 2015
Det var en glad Carina som klev in på Sveavägen 34 på torsdagsmorgonen, med ett Guldägg i bagaget. Till tidningen Resumé svarade hon på frågan om varför hon trodde att just de hade vunnit.
– Vi hade en bra grundidé. Vi använde vår kunddata från våra åtta miljoner körningar insiktsfullt och gjorde något relevant för målgruppen. Alla vill ju hitta smultronställena i en stad. Och det här har verkligen varit ett lagarbete tillsammans med King och mina fantastiska medarbetare på marknadsavdelningen (källa).
Vi på Berghs fångade Carina utanför klassrummet och frågade vad det är som får henne att vidareutbilda sig mitt i karriären genom kursen Digitalt ledarskap.
– Jag är en otroligt nyfiken människa som tycker att man aldrig kan bli fullärd. Det digitala området är så otroligt stort och häftigt och nu ska vi på Taxi Stockholm in i en digital transformation, så jag vill ha de senaste verktygen. Jag gick på Berghs för 20 år sedan och älskar skolan, så när jag såg att det fanns en mer avancerad utbildning inom det digitala tänkte jag direkt att detta ska jag hoppa på!
Ett stort grattis till Carina, Taxi Stockholm och King för den välförtjänta utmärkelsen för Taxi Trails!