Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Ny onlinekurs – The Future of Marketing
Vilka är de viktigaste trenderna du behöver ha koll på just nu för att lyckas med din marknadsföring även efter årets slut? Berghs trendspaning According to Berghs handlar om vad som händer i vår omvärld inom kommunikation och marknadsföring precis nu. Med dessa insikter som utgångspunkt har vi nu skapat en helt ny onlinekurs på engelska: The Future of Marketing.
De senaste två åren har kommunikation och marknadsföring utvecklats mer än de senaste 50 åren tillsammans. Kampanjer har blivit dialoger, konsumenter har blivit medkreatörer och hållbarhet har fått ett allt större utrymme hos både företag och privatpersoner. Vi har idag obegränsade möjligheter till att jämföra, diskutera, tycka och kräva svar. Det har med andra ord aldrig förr varit så viktigt att förstå sina kunder som nu.
Konkreta verktyg för relevans
Med utgångspunkt i vår trendspaning According to Berghs finns nu en helt ny kurs i vårt kursutbud. Under tre veckors tid gör vi en riktig djupdykning i betydelsefulla trender där du får lära dig hemligheterna bakom lyckad kommunikation framöver. Både strateger och kreatörer kommer att få konkreta verktyg som hjälper till att skapa effektiv och framtidssäkrad kommunikation som är relevant och gör skillnad.
Kursen startar 15 juni och är helt onlinebaserad på engelska. Läs mer och anmäl dig här.