Berghs School of Communication
Den här artikeln är producerad av Berghs redaktion. Berghs redaktion består av medarbetare på Berghs kommunikationsavdelning, Berghs Communications, samt gästskribenter, lärare och studenter. This content is produced by Berghs.
Inlägg av Berghs School of Communication
Hotellerbjudande för kursdeltagare
Tillsammans med några av Stockholms allra mest attraktiva hotell erbjuder Berghs våra kursdeltagare boenden till förmånliga priser.
7 tips till dig som funderar på att byta jobb!
Har du tröttnat på din nuvarande jobbsituation och drömmer om något annat?
The Ultimate ''jag-sitter-med-mitt-arbetsprov-i-sista-sekund-och-har-panik'' Survival Guide
Har du precis påbörjat ditt arbetsprov för att komma in på något av våra heltidsprogram i höst?
5 anledningar att läsa en kurs på Berghs i sommar
Har du funderat på att plugga nu i sommar, men tvekar fortfarande eller har svårt att övertyga din chef om varför du ska gå en kurs?
4 saker du inte visste om att plugga heltid på Berghs
Har du funderat på att plugga på Berghs, men är lite osäker på om du kan få CSN eller vad du kommer bedömas på i arbetsproverna?
5 kurser för den kreativa
Har du känsla för färg och form?
Kursen Design Leadership var en bra mix av teori och praktik
Erika Mayer-Andersson är Service Designer på Arbetsförmedlingen.
Så undviker du att jämföra äpplen med päron i Google Analytics
Allt fler företag inser vikten av att kunna analysera sina besökares beteende på webben.
5 anledningar att läsa en kurs på Berghs i vår
Har du funderat på att plugga nu i vår, men tvekar fortfarande eller har svårt att övertyga din chef om varför du ska gå?
Så jobbar du med inkluderande kommunikation – och undviker fallgroparna
Roshanak Fatahian jobbar som Head of Digital Operations och Diversity & Inclusion Director på NORD DDB och är dessutom grundare av nätverket All of us.
Så kommer du igång med ditt nätverkande
Tycker du också att nätverkande kan kännas lite krystat eller till och med jobbigt?
Så blir du proffs på Influencer Marketing
I en tid kantad av ad blockers och reklamtrötthet vill allt fler företag samarbeta med inflytelserika personer som kan sätta deras tjänst eller produkt i en helt ny kontext, nära deras målgrupp.