Berghs School of Communication
Den här artikeln är producerad av Berghs redaktion. Berghs redaktion består av medarbetare på Berghs kommunikationsavdelning, Berghs Communications, samt gästskribenter, lärare och studenter. This content is produced by Berghs.
Inlägg av Berghs School of Communication
Att skapa rörligt, hur svårt kan det vara?
Alla kommer att behöva utveckla sina kunskaper, hela tiden.
17 Swedish secrets that will boost your career
Marco Ortolani is an Italian living in Sweden.
Anna Lantz: jag ville lära mig mer om ledarskap
När Annas chef uppmuntrade henne att läsa en kurs i projektledning föll hennes val på Berghs dagkurs i Strategisk projektledning.
Kommunikationsplattformen är utgångspunkten
När Nisha Kurt blev befordrad till kommunikationschef fick hon möjlighet att bygga upp en avdelning som inte funnits på företaget tidigare.
Vikten av att veta vilka frågor du söker svar på
Möjligheterna med webbanalys är i det närmaste oändliga idag.
Interaktionsdesign: inte längre torrt och vetenskapligt
En gång i tiden ansågs interaktionsdesign vara ett torrt vetenskapligt ämne.
Berghs i Almedalen: Student lab livepitch!
I den här specialversionen av Student Lab ser vi studenterna pitcha live på plats i Almedalen, i sin utmaning från utbildningsföretaget Sanoma.
Louise lär dig att integrera digital kommunikation i det traditionella pr-arbetet
Digital PR är en av Berghs populära distanskurser.
Kom igång med ditt företags marknadsföring på LinkedIn - på en dag!
LinkedIn är den självklara plattformen för företag som är verksamma inom B2B men rymmer också oändligt många möjligheter för företag som är inriktade på B2C.
Berghs i Almedalen: de kallar sig influencers
I det tredje och sista seminariet från Almedalen 2017 får vi en inblick i mediesamhällets nya aristokrati: influencers.
Berghs i Almedalen: Det nya ledarskapet
I det andra av tre seminarier från Almedalen 2017 tittar Berghs VD Camilla Wallander närmare på det nya ledarkskapet - från micro management till kompetensförädling.
Berghs i Almedalen: Sanning, lögn och kommunikation
I det första av tre seminarier från Almedalen 2017 lyssnar vi till Tor Löwkrantz Waxin som frågar sig: Sanning, lögn och kommunikation – hur medskyldig är reklambranschen till post-truth-samhället?