Berghs School of Communication
Den här artikeln är producerad av Berghs redaktion. Berghs redaktion består av medarbetare på Berghs kommunikationsavdelning, Berghs Communications, samt gästskribenter, lärare och studenter. This content is produced by Berghs.
Inlägg av Berghs School of Communication
Det finns redan content i mängder - nu behövs budskap som fastnar
I ett digitalt landskap ökar möjligheterna för direktkontakt med målgruppen, men samtidigt ökar också mängden innehåll att tävla mot.
Digifredag 9
I sportlovseditionen av Digifredag presenterar Berghs digitala strateger och kreatörer bland annat en parkour-robot, specialgjord flygplansöl och skor med tillhörande pizzabeställarknapp.
Därför tillhör Berghs.se Sveriges bästa hemsidor
Varje år sammanställer Internetworld en lista över "Sveriges 100 bästa på nätet".
Berghs Morning Routine: Brand experience
Den digitala transformationen har i grunden förändrat relationen mellan varumärken och människor.
Digifredag 8
I veckans Digifredag kan du bland annat läsa om en väldig efterlängtad förändring från Netflix, hur du spelar Doom på din gamla gymnasieminiräknare och om klädesplagget som håller dig friskare.
"Kompetenserna på avdelningen måste matcha hur konsumenterna är"
Skillnad mellan närvaro och effektiv kommunikation är att mottagaren nås och påverkas vid den senare.
Want to study in English at Berghs?
Would you like to study in English at Berghs?
Rebecka kastade sig ut i världen genom Berghs Bachelorprogram
När Rebecka Dovenryd Almberg sökte till Berghs Bachelorprogram visste hon knappt vad hon skulle plugga.
Linnea Friberg: det finns ett gap mellan den digitala världen och den grafiska
Alla vägar bär till Berghs.
Berghs Morning Routine: Growth Academy
I det här frukostseminariet tittar vi närmare på hur man ökar innovationstakten och framgångsrikt driver tillväxt.
Digifredag 7
I Digifredag #7: 90-talshiten “All Star” i en ny kreativ tappning endast bestående av gamla Windows-ljud, återlanseringen av världens mest sålda mobiltelefon, organiska gravstenar och Snapchats egna realityserie.
Efter Musikhjälpen: inspiration, kreativitet, ambition, glädje!
Med det vinnande budet 25.