Berghs School of Communication
Den här artikeln är producerad av Berghs redaktion. Berghs redaktion består av medarbetare på Berghs kommunikationsavdelning, Berghs Communications, samt gästskribenter, lärare och studenter. This content is produced by Berghs.
Inlägg av Berghs School of Communication
David får utforska en dynamisk och kreativ arbetsmiljö
“Även om jag inte visste vilket program jag skulle söka, var jag helt säker på att Berghs var skolan för mig”, säger David Paripovic som har läst två heltidsprogram på Berghs.
Kaospiloterna gästar Berghs i vår med en kurs kring pedagogik
De senaste åren har Berghs arbetat på att förtydliga och utveckla sin pedagogiska modell som bygger på Action-based learning.
Vad gör en Growth Marketer?
Vad sysslar egentligen en Growth Marketer med om dagarna?
Ansök till Berghs Podcast – podden för alla som vill söka in till Berghs heltidsprogram
Säg hej till Saga Erickson från Growth Marketing och Olle Jansson från Public Relations som idag lanserar podden Enter Berghs Podcast.
Frida landade jobb på sin praktikplats efter examen
“Jag har alltid varit intresserad av vad som händer i omvärlden, nyfiken på att se saker ur olika perspektiv och därför kändes programmet strategisk kommunikation som ett givet val för mig!
Från New York till Berghs och vidare
“Mina enda förväntningar var att skaffa arbetslivserfarenhet, fortsätta utvecklas som designer, ha kul, men kanske framför allt – att kunna njuta av att jobba med något som jag verkligen älskar”.
Vad gör en produktionsledare?
Vad gör egentligen en produktionsledare på dagarna?
5 kurser för dig som vill bli bättre på UX
Vill du lära dig mer om användarupplevelser och hur det arbetet kan hjälpa dig att effektivisera vägen mot affärsmålen?
Kursnyheter på Berghs!
Har du gått och undrat vad det finns för nya spännande kurser på Berghs?
Så ser framtidens kommunikationsteam ut
AI-teknologins frammarsch i samhället kommer att föra med sig både begrepp och yrken i andra riktningar än vad vi tidigare kunnat förutse.
3 tips hur du når igenom bruset med hjälp av AI
Att nå sin målgrupp i dagens mediebrus är inte alltid enkelt.
Vad gör en Content Engineer?
Hur kan vi på ett mer effektivt sätt nå vår tilltänkta målgrupp?