Berghs School of Communication
Den här artikeln är producerad av Berghs redaktion. Berghs redaktion består av medarbetare på Berghs kommunikationsavdelning, Berghs Communications, samt gästskribenter, lärare och studenter. This content is produced by Berghs.
Inlägg av Berghs School of Communication
Learn digital with Join the Carnival
This fall, we're launching a three day intensive course on digital that we call Digital Boot Camp.
Kick Off 2010 – 2nd Year Students
Back from summer holidays and back to business for our second year students.
Kick Off Week 2010
The week started off with a Swedish Midsummer party.
Berghs Sharing Latest Trends In Helsinki
Pär Lager, CEO Berghs School of Communication held an inspiring seminar about the latest trends in communication, in Helsinki on August 25.
From Sydney to Söder
Jackson Ainsworth is a Communication Design student at Billy Blue College of Design in Sydney.
Don't Tell Ashton – The Movie
The Interactive Communication students of 2009/2010 got a mission: to expose their class to the world.
Läs mer →The Dream Team at Interactive Communication
2010 something happens that has never happened before.
Eurobest loved Don’t Tell Ashton!
Students from the Interactive Communication class at Berghs were honored with gold at Eurobest in Hamburg.
Läs mer →A Taste of Berghs Bachelor
Combining one semester at Berghs with five or six semesters at a college or university in the USA or Australia.
Rädslan för att misslyckas - temat för årets slututställning
Just nu arbetar 151 avgångsstudenter för fullt på Berghs med sina examensprojekt inom kommunikation och design.
Läs mer →Hitta drömjobbet - temat för avgångsstudenternas paneldebatt
Hitta drömjobbet var temat för onsdagens paneldebatt för Berghs avgångsstudenter.
Don't Tell Ashton fick Titanägget och tog guld i PR-kategorin!
Det blev storslam för kampanjen "Don´t tell Ashton" som tog hem guld i pr-kategorin och silver i kategorierna Interaktivt och Media.
Läs mer →