Denna artikel är lite äldre! Här hittar du vårt aktuella kursutbud.
Superjämnt när Moto-X tävlingen avgjordes på Berghs
18.03 på fredagskvällen fattade juryn till slut sitt beslut efter över 40 minuters intensivt juryarbete. Motorolas marknadschef Joakim Liljedahl hyllade alla tre studentteam för insikter, engagemang och kreativitet innan han läste upp juryns motivering och förkunnade vilket bidrag som vunnit.
Berghsstudenterna bakom det vinnande bidraget "I-landsproblemombudsmannen" är Filippa Arman, Karima Essabih, Josefin Meihua Lindberg och Debbie Strandberg. De vann även priset för idéarbetet under sprint 1 och fick ta emot Student Lab checkar på 10 000 + 15 000 kr. Alla studenter fick också varsitt exklusivt Student Lab diplom. De medverkande studenterna insats betyder även att Studentkåren får 15 000 kr.
Vi återkommer med mer bilder, intervjuer och kommentarer från det första Student Lab uppdraget där Berghs studenter fick uppgiften att lansera Motorolas nya mobiltelefon Moto-X.
Vill du ha mer information om Student Lab ska du kontakta solutions@berghs.se.
Format: Student Lab, Berghs School of Communication
Uppdragsgivare: Motorola, Lenovo Mobile
Jury: Motorola, Motorolas PR-byrå, Reklambyrå och Mediebyrå
Processledare Berghs: Fredrik Heghammar
Handledare Berghs: Elisabeth von Sydow, Åsa Myrdal Bratt
Kreativa rådgivare: Mickel Yu, Johan Leborg
Programansvarig Berghs: Tor Löwkrantz
Projektledare Berghs: Carina Holm
Är ditt företag intresserade av att arbeta med Berghs studenter i det nya formatet Student Lab ska du kontakta solutions@berghs.se.