Efter kursen
Varje år läser över 1500 personer en kurs på Berghs. Våra kursdeltagare besitter ett brett spann av erfarenheter och kompetenser. Vad de har gemensamt är att de vill kompetensutvecklas och nätverka med andra som har liknade utmaningar som dem själva. Här samlar vi artiklar med berättelser från några av de som läst en kurs hos oss.
Att marknadsföra dig själv
Varumärkesutveckling handlar om att hitta, inte hitta på.
"Employer Branding är så kreativt och energirikt"
"Det var väldigt berikande att lyssna på övriga kursdeltagare.
"Kursen Marknadsföring Start överträffade mina förväntningar"
Umeåbon Magdalena Taheri är mitt uppe i en flytt till New York.
"Kursen Digital PR var en viktig del i min utveckling"
Leon Imming bor på Västkusten och är marknadsansvarig på Lagunen Camping & Stugor.
Vill du också lära dig Gränssnittsdesign/UX?
Emma Andersen jobbar som Art Director i Stockholm. Under hösten 2021 pluggade hon Gränssnittsdesign/UX på Berghs.
Berghs Upgrade - Digital Design/UX hjälpte Maja att få jobb i en ny del av branschen
I höstas gick Maja Haak Berghs Upgrade - Digital Design/UX.
"Min bild av UX-universumet har breddats mycket"
Arne Barlindhaug Ellingsen ville lära sig mer om användarvänlighet, gränssnitt och smidiga möten mellan människor och teknik.
Katja fick både inspiration och konkreta kunskaper inom UX och produktutveckling
Katja Samoilina bor i Stockholm och jobbar som produktägare på SHOWROOM.
"Grafisk design Start var en otroligt bra kurs"
Aron Nilsson bor i Stockholm och jobbar på Scania.
"Ser med spänning fram emot vad mer som kommer att födas ur kunskapen från denna kurs"
Angelica Falk är konsult och jobbar på NyföretagarCentrum Skellefteå.
Kursen Design Leadership var en bra mix av teori och praktik
Erika Mayer-Andersson är Service Designer på Arbetsförmedlingen.
Berghs Upgrade - Digital Design/UX fick Kajsa att hitta de saknade pusselbitarna
Kajsa Isenberg ville bygga på sin kunskap och lägga till en ny titel på sitt CV.