Efter kursen
Varje år läser över 1500 personer en kurs på Berghs. Våra kursdeltagare besitter ett brett spann av erfarenheter och kompetenser. Vad de har gemensamt är att de vill kompetensutvecklas och nätverka med andra som har liknade utmaningar som dem själva. Här samlar vi artiklar med berättelser från några av de som läst en kurs hos oss.
"Viktigare än någonsin att uppdatera sina kunskaper om Digital PR"
Lisa Hansson är en av alla de som läst distanskursen Digital PR på Berghs.
Bra att lära sig marknadsföring – även för kreatörer
Monica Sandberg är en kreativ person som gillar att skapa.
Fick handfasta verktyg som hjälper företag att växa och synas
Sarah Gotthold läste Strategisk marknadsföring under våren 2020.
Engagemanget fungerade utmärkt även i det digitala klassrummet
Gabriella Mathisson har arbetat med kommunikation och marknadsföring i många år inom Telekombranschen, men ville utöka den strategiska kompetensen.
Interaktiv projektledningskurs över Zoom
Emma Krantz bor i Linköping och jobbar som Community Manager på LEAD.
Karin ville utvecklas som illustratör
Våren 2020 läste Karin Gillberg en illustrationskurs på Berghs.
Distanskursen breddade Rickards kunskaper i varumärkesstrategi
Rickard Andersson jobbar som strategisk marknadsförare på Returpack/Pantamera.
Kursen gav Emma ett helhetsperspektiv på rollen som kommunikationschef
Emma Jansfors Jihammar är kommunikationschef inom Försvarsmakten och har läst två kurser på Berghs.
Yasemin breddade sin kunskapsbas på Berghs
Yasemin Bayramoglu är en erfaren journalist och redaktör som valde att vidareutveckla sig för att även kunna ta nya uppdrag.
Berghs var Julias självklara val
Julia Lindholm är kommunikatör, bor i Värmland och läste Digital Copywriting på distans under våren 2020.
Distansupplägget passade Joel utmärkt
Joel Hedin jobbar på Klarna och läste en kurs på Berghs under våren 2020.
Copykursen fick Anders att se texter på ett annat sätt
Våren 2019 läste Anders Delhag en distanskurs i copywriting, vilket öppnade nya karriärmöjligheter.