Marknadsföring - Kurser
Som marknadsförare arbetar du med allt ifrån att ta fram strategier utifrån positionering, definition av varumärket och målgrupper till att göra omvärldsanalyser och skriva marknadsplaner. Det är du som vet hur man bygger ett starkt varumärke, och hur man bäst ska vårda det.
På Berghs får du med dig all kunskap som behövs för att vara trygg i din roll som marknadsförare. Dessutom har vi kurser för dig som redan kan en del, men vill kunna ännu mer. Hos oss kan du även bygga en perfekt grund för att studera vidare och bredda kunskaperna inom de nära besläktade ämnena strategi och projektledning.
Datadriven marknadsföring Start
- —Kartläggning av kundresor
- —Målsättningar och KPI:er
- —Resultatinriktad annonsering
- Ansök innan
- 2024-12-16
- Start
- 2025-03-04
- Slut
- 2025-05-14
Digital B2B-marknadsföring
- —Strategisk marknadsplanering för B2B-företag
- —Innehåll för hela köpresan
- —Sociala medier och Influencer marketing
- Ansök innan
- 2025-02-10
- Start
- 2025-09-24
- Slut
- 2025-10-22
Growth Marketing
- —Strategi och taktik för tillväxt
- —Metoder och modeller för datadriven marknadsföring
- —Målsättning och mätning
- Ansök innan
- 2024-12-16
- Start
- 2025-04-15
- Slut
- 2025-06-10
Marknadsföring Start
- —Varumärke och positionering
- —Marknads- och aktivitetsplanering
- —Val av målgrupper
- Ansök innan
- 2024-12-16
- Start
- 2025-04-11
- Slut
- 2025-06-05
Strategisk marknadsföring
- —Vision, syfte och vägledande principer
- —Varumärkesstrategi
- —Kommunikationsstrategi
- Ansök innan
- 2024-12-16
- Start
- 2025-03-27
- Slut
- 2025-05-15
Relaterade artiklar
Marknadsföringskursen gjorde Elise trygg i sin nya roll
Elise Enqvist jobbar som Junior Marketing Manager på en bank i Stockholm.
Kursen Growth Marketing gav Andreas nya insikter och tankesätt
Andreas Magnusson arbetar som marknadsansvarig på E-TRON AB.
Ronja har världens bästa jobb
"Om du vill känna dig tryggare, hantera juridiska frågor med större säkerhet och undvika dyra misstag så är detta kursen för dig”, säger Ronja Bood.