Berghs Morning Routine - Facebook Strategy
Hur ska man som företag eller organisation tänka och arbeta för att maximera resultaten från
de aktiveringar som görs på Facebook 2017/2018?
- Datum
- 12 september 2017
- Tid
- 08:30 – 09:30
Facebook och Instagram är idag två av Sveriges största digitala räckviddskanaler. Detta skapar stora möjligheter men samtidigt en rad utmaningar och svåra vägval. För att lyckas måste du nå rätt målgrupp och ha ett budskap som skapar intresse, interaktion och konvertering. Detta kan låta enkelt men för att lyckas på plattformar som ständigt utvecklas måste du vara påläst, nyfiken, under ständig utveckling och våga chansa. Förståelse för Facebook, och Instagram, är ett första steg till att lyckas. Berghs Morning Routine handlar om att förstå hur du som företag eller organisation bättre utnyttjar de möjligheter som plattformen erbjuder och därmed ökar relevansen för er målgrupp på Facebook.
På scen har vi Simon Beyer, Partner & Chief Strategy Officer, från byrån Ingager. Simon är även kursansvarig för dagkursen Digital Marknadskommunikation. Med bred erfarenhet av att guida företag, statliga verksamheter och organisationer i digital transformation samt som efterfrågad föreläsare inom sociala medier och digital kommunikation erbjuder Simon nyttig kunskap för alla som vill skapa resultatdriven digital kommunikation.
Varmt välkommen!
Fler event
Berghs Morning Routine: content creation och pr
Välkomna på frukostseminarium! Hur håller man sig relevant som kreatör när trenderna avlöser varandra snabbare än Eminem rappar (7,5 ord/sekund)?
Öppet hus 2025
Save the date: Öppet hus för dig som är nyfiken på Berghs heltidsprogram!
An AIEd Unconference: More talk, more action
How can AI transform education and help us create the learning of the future?