Berghs Morning Routine: Generation Z
Baby Boomers, Generation X, Millennials – och nu är snart nästa generation ute i vuxenlivet: Generation Z. Hur kommunicerar vi med denna svårflirtade målgrupp?
- Datum
- 20 februari 2020
- Tid
- 08:30 – 09:30
Teknikens utveckling har en högre hastighet än organisationers anpassningsförmåga. Generation Z är ”early adopters” i denna snabba, tekniska evolution. Hur kan organisationer arbeta för att på ett mer effektivt sätt möta denna komplexa generations behov?
I det här frukostseminariet går Philippa Magnusson, Creative Director och Moa Strand, Business Director – båda från Spoon, in på djupet i denna högaktuella målgrupp: Vilka är de? Vad vill de? Och hur kan organisationer nå och attrahera dem?
Föreläsningen är för dig som på ett effektivt sätt vill nå ut med ditt erbjudande till en svårflirtad målgrupp inom B2C-marknadsföring och Employer Branding.
Kaffe och smörgås serveras från kl 8.00. Kl 8.30 börjar föreläsningen och dörrarna stängs.
Fler event
ÖPPET HUS 2025
Den 6:e februari 2025 öppnar vi dörrarna till Berghs och välkomnar dig som funderar på att söka till ett av […]
Berghs Morning Routine: lyckas med din marknadsföring inom gaming
Välkommen på frukostseminarium! Gaming har gått från att vara en subkultur till en central del av vår popkultur. Och är en marknadsföringskanal!
An AIEd Unconference: More talk, more action
How can AI transform education and help us create the learning of the future?