Berghs Morning Routine: lyckas med din marknads­föring inom gaming

Gaming har gått från att vara en subkultur till en central del av vår popkultur, och varumärken har nu möjlighet att nå nya målgrupper på kreativa och autentiska sätt.

Datum
13 februari
Tid
08:30 – 09:30
Plats
Bobergsgatan 48, Stockholm, Sverige
Se på karta
Anmäl dig nu

* Anmälan krävs

Vi utforskar hur gaming förändrar sättet företag arbetar med varumärkesbyggande och kommunikation – från plattformar som engagerar miljontals till unika insikter som skapar verkligt värde.

Vi tar en närmare titt på hur företag kan använda gaming för att:

  • Navigera olika plattformar och förstå deras styrkor.
  • Stärka sitt varumärke genom autentisk kommunikation.
  • Skapa räckvidd och nå miljontals människor inom nya målgrupper.
  • Lära av framgångsexempel – och några misstag.
  • Bygga engagemang med hjälp av data och storytelling.

Och du kommer få med dig insikter om:

  • Möjligheterna gaming erbjuder för marknads­föring.
  • Strategier för att skapa innehåll som engagerar målgruppen.
  • Hur du kan positionera ditt varumärke i gamingvärlden på ett trovärdigt sätt.

Gaming är inte en trend – det är en nyckel till att nå morgondagens konsumenter.

Medverkande:

John Uggla, VD på gamingbyrån Frame
Christoffer Åhlund, Strateg på gamingbyrån Frame

Var?

Norra Djurgårdsstaden på Bobergsgatan 48 (ingång från gränden). Viktigt att vara på plats i god tid då vi stänger dörrarna kl. 08.30.
Det serveras kaffe/te och smörgås från kl. 08.15.

Övrigt

Detta seminarium kan komma att fotograferas för interna och externa kanaler. Seminariet hålls på svenska.

Begränsat antal platser och det är gratis.
Detta event kommer inte att sändas online eller spelas in.

Kontakta oss om du har frågor eller önskar avboka din plats.

VÄLKOMMEN!