Berghs Morning Routine: Trender inom sök, spridning och content

Välkomna på frukostseminarium med fokus på B2B-marknadsföring och hur du arbetar med sök, spridning och content!

Datum
21 mars
Tid
08:30 – 09:30
Plats
Bobergsgatan 48, Stockholm, Sverige
Se på karta
Den här händelsen har redan skett.

Utvecklingen inom B2B-marknadsföring går snabbare än någonsin, och det är mycket som händer och förändras. Tre nyckelområden under 2024 är: 

• SÖK -> Hur utvecklas och förändras sökmotoroptimering?

• SPRIDNING -> Vilka kanaler och medier är viktiga att använda?

• CONTENT -> Viktiga trender inom innehåll.

Under denna Morning Routine får du viktiga insikter från tre av Berghs kunniga lärare: Sabine Ljunggren, David Larsson och Pontus Staunstrup.

De lyfter både upp vad som förändras inom varje område och ger dig konkreta tips och verktyg kring hur du kan arbeta med detta.  

Medverkande:

Sabine Ljunggren är Senior SEO-specialist och COO på Maia. Sabine är även ansvarig för kursen SEO och SEM.

David Larsson är Chief Strategy Officer på Trickle. Han är ansvarig för kursen Digital spridnings- och kanalstrategi.

Pontus Staunstrup är konsult inom digital marknads­föring. Han ansvarar även för kurserna Marknads­föring på LinkedIn samt Digital B2B-marknadsföring

Var?

Norra Djurgårdsstaden på Bobergsgatan 48 (ingång från gränden). Viktigt att vara på plats i god tid då vi stänger dörrarna kl. 08.30.
Det serveras kaffe/te och smörgås från kl. 08.15.

Övrigt

Detta seminarium kan komma att fotograferas för interna och externa kanaler. Seminariet hålls på svenska.

Begränsat antal platser och det är gratis.
Detta event kommer inte att sändas online eller spelas in.

Kontakta oss om du har frågor eller önskar avboka din plats.

VÄLKOMMEN!