Berghs Talks: Kreativa möjligheter för din Influencer Marketing
Vet du vad en Burst-strategi är på Instagram och varför den är så bra att köra om du ska lansera en ny produkt?
- Datum
- 26 augusti 2020
- Tid
- 14:00 – 14:45
- Plats
- Online
Influencer Marketing behöver verkligen inte vara en köpt Instagram-post eller en skakig video som ser sämre ut än en reklamfilm. Tvärtom! Med lite mer insikter i olika kreativa möjligheter och kanalstrategier baserade på mål och målgrupp kommer ditt varumärke att få ännu bättre resultat. Edit kommer även ge dig de senaste uppdateringarna om TikTok och Instagram Reels och vilken påverkan dom har på just Influencers?
Edit Brunner är frilansande konsult inom digital kommunikation, PR & Influencer Marketing. Edit har tidigare varit Sverigechef på SplayOne och har över 10 års erfarenhet från digital marknadsföring b la från PR- och mediebyrå. Hon delar sin tid mellan Stockholm och Los Angeles och är kursansvarig för Berghs distanskurser Influencer Marketing och Digital PR.
Välkommen till Berghs Talks, där vi blandar inspirationsföreläsning med reflektion och frågor på slutet. Denna gång online via Zoom.
Fler event
Berghs Morning Routine: content creation och pr
Välkomna på frukostseminarium! Hur håller man sig relevant som kreatör när trenderna avlöser varandra snabbare än Eminem rappar (7,5 ord/sekund)?
Öppet hus 2025
Save the date: Öppet hus för dig som är nyfiken på Berghs heltidsprogram!
An AIEd Unconference: More talk, more action
How can AI transform education and help us create the learning of the future?