Berghs trendspaning - According to Berghs 2021
Missa inte möjligheten att ta del av Berghs Trendspaningar 2021, med aktuella insikter och trender inom kommunikation.
- Datum
- 25 februari 2021
- Tid
- 12:00 – 13:00
- Plats
- Online
Boka dig för vårt webbinarium den 25 februari och bli först att få ta del av årets upplaga.
Årets trendrapport ger som alltid en sammansatt bild influerad av världens bästa kommunikation från både svenska och internationella kampanjer, tillsammans med case skapade av Berghs studenter. En intressant mix av idéer för att förenkla och maximera ditt eget idéarbete.
Under en timme delar vi inspiration kring trender som "there is no place like home", "the wellness economy" och "how can I help" och utöver det pratar Berghs VD Camilla Wallander och Joakim Thulin, Head of Insight, om de mest centrala insikterna och viktiga kompetenserna för det här året.
According to Berghs – är Berghs School of Communications samlade trendrapport och ett resultat av skolans omfattande omvärldsbevakning inom kommunikation, innovation, marknadsföring och kreativitet. I rapporten lyfts fyra centrala insikter, fyra viktiga kompetenser och sju aktuella trender. För dig som vill boka in en egen inspirationsföreläsning eller skräddarsydd workshop - kontakta solutions@berghs.se
Tid: 25/2 kl 12 -13
Plats: Zoom webinarie med öppen chatt
Pris: 295 kr ink moms
För återbetalning måste en avbokning göras minst 7 dagar före eventet.
Fler event
ÖPPET HUS 2025
Den 6:e februari 2025 öppnar vi dörrarna till Berghs och välkomnar dig som funderar på att söka till ett av […]
Berghs Morning Routine: lyckas med din marknadsföring inom gaming
Välkommen på frukostseminarium! Gaming har gått från att vara en subkultur till en central del av vår popkultur. Och är en marknadsföringskanal!
An AIEd Unconference: More talk, more action
How can AI transform education and help us create the learning of the future?