Lunching with Berghs: Trendspaningar 2019
Missa inte en unik möjlighet att ta del av Berghs Trendspaningar 2019, med aktuella insikter och trender inom kommunikation. Boka dig för Lunching with Berghs den 29 januari och bli först att få ta del av årets upplaga.
- Datum
- 29 januari 2019
- Tid
- 11:30 – 12:45
Årets trendrapport är den sjätte i ordningen och ger som alltid en sammansatt bild av världens bästa kommunikation insamlad från både svenska och internationella kampanjer. Tillsammans med case skapade av Berghs studenter - branschens kommande supertalanger - får du en exklusiv mix av idéer för att förenkla och maximera ditt eget idéarbete.
Utöver ämnen som disruptiv kreativitet, använda data som butler och varför andlighet är på tapeten igen, kommer Berghs VD Camilla Wallander och Joakim Thulin, Head of Insight, prata om de mest centrala insikterna och kompetenserna kring kommunikationsarbetet idag.
Anmäl dig till det här exklusiva tillfället för att fylla på med nya insikter för 2019 över en god lunch med branschkollegor.
According to Berghs - är Berghs School of Communications samlade trendrapport och ett resultat av skolans omfattande omvärldsbevakning inom kommunikation, innovation, marknadsföring och kreativitet. I rapporten lyfts fyra centrala insikter, fyra viktiga kompetenser och sju aktuella trender. För dig som vill ta del av rapporten finns möjlighet via inspirationsföreläsning, workshops eller abonnemanget Berghs Update.
Tid: 29/1 kl 11.30-12.45
Innehåll: Spaning inklusive lunch
Pris: 295 kr ink moms
För återbetalning måste en avbokning göras minst 7 dagar före eventet.
Fler event
Berghs Morning Routine: content creation och pr
Välkomna på frukostseminarium! Hur håller man sig relevant som kreatör när trenderna avlöser varandra snabbare än Eminem rappar (7,5 ord/sekund)?
Öppet hus 2025
Save the date: Öppet hus för dig som är nyfiken på Berghs heltidsprogram!