GRUPP 11: The never ending collection
Electrolux Groups nya kampanj "The never ending collection" är skapad för en mer hållbar värld – eftersom att de mest hållbara kläderna är de du redan har.
GRUPPENS FÖRSLAG
Även när ägarna går bort finns deras berättelser kvar i plaggen de lämnar efter sig. Vi kan förlänga deras liv med en klädkollektion som lyfter fram deras berättelser och låter dem leva vidare. Klädkollektionen består av noggrant utvalda plagg som donerats av personer som vill förlänga livet på sina plagg. Kollektionen tvättas sedan i Electrolux tvättmaskiner med miljövänliga skötselråd för att bevara sin ursprungliga charm. "The never ending collection" finns tillgänglig på plattformen som syftar till att omdefiniera hållbar konsumtion genom att personer får motivera varför de önskar ett plagg. För att få minnena att vara för evigt.
GRUPPMEDLEMMAR
Sara Khosravi – Produktionsledning | |
Siri Cervin – Strategisk Kommunikation | |
Claudia Sonntag-Peters – Public Relations | |
Viktor Klouras – Art Direction | |
Alexander Holm – Growth Marketing | |
Paula Menyes – Digital Design & Strategy | |
Anyela Mohlin – Communication Design |