Berghs i Umeå - Effektiv kommunikation i sociala medier
Att sticka ut i sociala Medier blir allt svårare och mer komplext. I den här kursen får du konkreta tips och svar på hur du ska synas för att nå ut med ditt budskap i de olika plattformarna som erbjuds.
- Format
- Dagtid
- Pris
- 11 920 SEK (exkl. moms)14 900 SEK (inkl. moms)
Se mer info om tider och datum
Vill du bli kontaktad när ansökan öppnas?
- TikTok - Hur fungerar den här kanalen? Vad du bör fokusera på utifrån ett företagsperspektiv
- Social video - Hur gör du för att fånga intresset? Den dramaturgiska kurvan. Hur skapar man en Instagram Reel som fångar intresset?
- Strategi - hur man gör en viral succé? Hur du når och aktiverar olika målgrupper
- Praktiska tips - Du får konkreta tips på hur du kan nyttja sociala mediers kraft samt testa på att bli en social media manager
- Kommunikationstrender från Berghs trendspaning
- Nivå
- Professional
- Format
- Dagtid
- Språk
- Svenska
- Pris
- 11 920 SEK (exkl. moms)14 900 SEK (inkl. moms)
- Lektionstid
- 6 timmar
- Egenstudier
- Egna studietimmar: studiematerial att ta del av innan eller efter kursen på ca 3 timmar
- Kursdatum
27 oktober 2022, 09:00 - 16:00, kaffe från 08:30. I kursen ingår även lunch.
Behöver jag några förkunskaper?
Inga specifika kunskaper inom ämnet krävs
Kursintyg
Efter genomförd kurs utfärdas kursintyg
Vad kostar kursen?
Studieavgift exkl. moms
11 920 kronor
Studieavgift inkl. moms
14 900 kronor
Relaterade artiklar
Vårens kvällskurser på Berghs
Fyll på med kunskap, utöka ditt nätverk och få ny energi. Flera ämnen att välja mellan. Kursstart 4 mars. Sök nu!
5 tips på hur du tar datadrivna beslut inom marknadsföring
Ignacio Varas är kursansvarig för Datadriven marknadsföring Start på Berghs. Här delar han en steg för steg-guide.
Karriärtips från Berghs kursansvariga
Våra lärare delar gärna med sig av sin kunskap. Här hittar du karriärtips från några av dem.