Kurser

Berghs i Umeå - Effektiv kommunikation i sociala medier

Att sticka ut i sociala Medier blir allt svårare och mer komplext. I den här kursen får du konkreta tips och svar på hur du ska synas för att nå ut med ditt budskap i de olika plattformarna som erbjuds.

Format
Dagtid
Pris
11 920 SEK (exkl. moms)
14 900 SEK (inkl. moms)

Se mer info om tider och datum

Vill du bli kontaktad när ansökan öppnas?

  • TikTok - Hur fungerar den här kanalen? Vad du bör fokusera på utifrån ett företagsperspektiv
  • Social video - Hur gör du för att fånga intresset? Den dramaturgiska kurvan. Hur skapar man en Instagram Reel som fångar intresset?
  • Strategi - hur man gör en viral succé? Hur du når och aktiverar olika målgrupper
  • Praktiska tips - Du får konkreta tips på hur du kan nyttja sociala mediers kraft samt testa på att bli en social media manager
  • Kommunikationstrender från Berghs trendspaning

Nivå
Professional
Format
Dagtid
Språk
Svenska
Pris
11 920 SEK (exkl. moms)
14 900 SEK (inkl. moms)
Lektionstid
6 timmar
Egenstudier
Egna studietimmar: studiematerial att ta del av innan eller efter kursen på ca 3 timmar
Kursdatum

27 oktober 2022, 09:00 - 16:00, kaffe från 08:30. I kursen ingår även lunch.

Behöver jag några förkunskaper?

Inga specifika kunskaper inom ämnet krävs

Kursintyg

Efter genomförd kurs utfärdas kursintyg

Vad kostar kursen?

Studieavgift exkl. moms
11 920 kronor

Studieavgift inkl. moms
14 900 kronor