Digital kommunikation - Kurser
Digitala plattformar erbjuder helt unika möjligheter när det gäller att nå ut snabbt, billigt och stort! Här kan du skapa kommunikation och interaktion direkt med målgruppen. Och att till slut hamna i användarnas flöden är förstås ett drömscenario eftersom man då både visar sitt varumärkes personlighet och samtidigt får spridning.
AI i kreativa processer
- —AI som assistent och bollplank
- —Advanced Prompting för text, bild och video
- —Praktiska övningar med egna case
- Ansök innan
- 2025-02-28
- Start
- 2025-04-09
- Slut
- 2025-04-11
Digital innehållsstrategi
- —Scope, mätpunkter och mål
- —Modeller, arbetssätt och generativ AI
- —Målgrupper och användarbeteenden
- Ansök innan
- 2025-02-24
- Start
- 2025-04-01
- Slut
- 2025-05-06
Få platser kvar
Digital spridnings- och kanalstrategi
- —Köpstrategi för hela kundresan
- —Välja KPI, optimera och mäta
- —Vilka kanaler och målgrupper
- Ansök innan
- 2025-02-24
- Start
- 2025-02-26
- Slut
- 2025-02-28
Growth Marketing
- —Strategi och taktik för tillväxt
- —Metoder och modeller för datadriven marknadsföring
- —Målsättning och mätning
- Ansök innan
- 2025-02-25
- Start
- 2025-04-15
- Slut
- 2025-06-10
Få platser kvar
SEO och SEM
- —Att skriva SEO-innehåll
- —Skapa sökordsannonser
- —Målsättning och KPI:er
- Ansök innan
- 2025-02-24
- Start
- 2025-03-19
- Slut
- 2025-03-21
Relaterade artiklar
Kursen Digital spridnings- och kanalstrategi gjorde Maria till en bättre beställare
Maria Kosinski jobbar på marknadsavdelningen på Ragn-Sells, som är ett kompetensföretag inom återvinning och miljö.
Därför ska du jobba med Performance Marketing
En Performance Marketing Specialist är en eftertraktad roll i dagens alltmer mätbara och konverteringsfokuserade medielandskap.
Per fick ökad förståelse för hela kundresan
Per Norell har arbetat inom retail i många år. I höstas gick han kursen Digital försäljning med fokus på e-handel för att täppa till kunskapshålen.