Digital kommunikation - Kurser
Digitala plattformar erbjuder helt unika möjligheter när det gäller att nå ut snabbt, billigt och stort! Här kan du skapa kommunikation och interaktion direkt med målgruppen. Och att till slut hamna i användarnas flöden är förstås ett drömscenario eftersom man då både visar sitt varumärkes personlighet och samtidigt får spridning.
AI i kreativa processer
- —AI som assistent och bollplank
- —Advanced Prompting för text, bild och video
- —Praktiska övningar med egna case
- Ansök innan
- 2025-04-04
- Start
- 2025-04-09
- Slut
- 2025-04-11
Digital innehållsstrategi
- —Scope, mätpunkter och mål
- —Målgrupper och användarbeteenden
- —Modeller, arbetssätt och generativ AI
Growth Marketing
- —Strategi och taktik för tillväxt
- —Metoder och modeller för datadriven marknadsföring
- —Målsättning och mätning
- Ansök innan
- 2025-04-07
- Start
- 2025-04-15
- Slut
- 2025-06-10
SEO och SEM
- —Att skriva SEO-innehåll
- —Skapa sökordsannonser
- —Målsättning och KPI:er
- Ansök innan
- 2025-05-14
- Start
- 2025-10-08
- Slut
- 2025-10-10
Relaterade artiklar
Kursen Digital spridnings- och kanalstrategi gjorde Maria till en bättre beställare
Maria Kosinski jobbar på marknadsavdelningen på Ragn-Sells, som är ett kompetensföretag inom återvinning och miljö.
Kursen gav Sandra nyckeln till att använda sociala medier framgångsrikt
Här berättar Sandra Axell Katouzi, marknadschef på Skansen, om sitt jobb och Berghs intensivkurs Bygga varumärke i sociala medier.
Anton lärde sig hur små justeringar kan göra stor skillnad
Anton Peterson jobbar med kommunikation och digital marknadsföring på Danske Bank. I februari gick han Digital spridnings- och kanalstrategi.