Denna person är inte längre kursansvarig. Här hittar du Berghs aktuella kursutbud
Maria Wade
Gör:
Client Director på DNA Media.
Bakgrund:
Min digitala resa började på Lunarstorm år 2005. Här hängde alla ungdomar och jag jobbade med stora företag och varumärken som vill nå ut till denna målgrupp genom olika marknadsföringsaktiviteter. Därefter spenderade jag en längre tid inom Schibsted (Svd.se, Tv.nu, Destination.se) som bland annat Försäljningschef. Blev under en semester kontaktad på LinkedIn av en rekryterare som sökte personer till LinkedIn:s Stockholmskontor och fick vara med om en fantastisk resa! LinkedIn var det självklara valet för en B2B-aktör med många möjligheter och ständig förändring.
Vad inspireras du av?
Utifrån att jag jobbat med försäljning länge så är mötet med intressanta människor det som har varit roligast och mest inspirerande! Kunskapsutbyten via möten i alla dess former!
Har du någon hobby?
Just nu är det mycket fokus på familj då jag varvar uppdrag med föräldraledighet för vår dotter som föddes i juni 2016. Men finns det en ledig stund så läggs det på vårt hus eller trädgården under säsong.
Vad är det roligaste med att föreläsa på Berghs?
Det är en lyx tycker jag att få husera inom Berghs väggar och att få lära ut kring ett ämne som jag tycker mycket om. Att få möta intressanta kursdeltagare och sedan kunna se resultat utifrån vad de har fått lära sig är roligt och motiverande.
Dold talang?
Mästare i kreativa pepparkakshus; har varit allt från Kalmar Slott till George Clooneys villa i Italien.
Maria Wade
Var tidigare ansvarig för kursen Marknadsföring på LinkedIn på Berghs.