Berghs Advisory Board

Berghs Advisory board 2025

Uppgiften för Berghs Advisory Board är att bidra till att Berghs utbildningar och kurser stödjer rätt kompetens för framtiden. Viktigt är att anpassa kunskap till behoven som finns just nu. Att vara relevant och säkerställa kompetens, inte bara erbjuda kunskap. Vi har ett Advisory Board för hela Berghs, där vi med blandad erfarenhet har kreativa diskussioner kring utmaningar, kompetens och samverkan.

Omställningarna i världen kräver att kompetens och kunskap uppdateras snabbare än någonsin. Våra yrkesroller behövs inte bara inom marknadsföringsområdet utan också för att driva förändrings- och utvecklingsarbete som kan bidra till ett hållbart samhälle. Human skill som kreativitet, kommunikation, samarbete och kritiskt tänkande är avgörande för att navigera i denna dynamiska verklighet.

Vi tror på att odla kreativitet. Att kommerciell kreativitet och handlingskraft är grunden för innovation. Vi vill säkerställa ett nyfiket förhållningssätt att söka, testa och prova nytt. På Berghs fokuserar vi även på att rusta människor med processtänk och digitala verktyg som gör att de kan bidra till lösningar på både dagens och morgondagens utmaningar.

Vårt Advisory Board fungerar som en katalysator för nya perspektiv och säkerställer att Berghs förblir en ledande plattform för kreativitet, strategi och lärande. Genom att hålla oss ständigt relevanta och säkra fortsatt framåtriktning, kan vi fortsätta vara en global förebild.

Berghs Advisory Board 2025:

Från Berghs: Camilla Wallander (VD), Linn Tornerhielm (chef kursverksamheten), Patrik Hambraeus (Learning Developer), Marie Alani (Faculty/International) och Jasper Nordling (projektledare). Programansvariga: Pål Pettersson (CD), Svante Ahlman (AC), Maxime Jonsson (PL), Axel Barvaeus (PR och SK) och Paula Ponzer (GM, DDS) och Nina Amjadi (CE)